۳ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۴

مسئول بسیج اصناف کرمانشاه خبر داد؛

موثر بودن تعطیلی اجباری صنوف در کاهش مبتلایان به کرونادر کرمانشاه

موثر بودن تعطیلی اجباری صنوف در کاهش مبتلایان به کرونادر کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول بسیج اصناف کرمانشاه گفت: تعطیلی و محدودیت‌های اجباری صنوف غیرضروری در کاهش مبتلایان به کرونا موثر بوده است.

رضا سلیم ساسانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی اجباری صنوف غیرضروری اظهار کرد: تعطیلی‌های مذکور طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه در کاهش مبتلایان جدید به کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: گشت نظارت و بازرسی اتاق و بسیج اصناف در راستای تمکین به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی مشاغل با همکاری فرمانداری کرمانشاه، نماینده دادستانی، بازرسی اصناف، بهداشت، شهرداری، تعزیرات، اماکن و نیروی انتظامی انجام شد.

مسئول بسیج اصناف کرمانشاه با بیان اینکه در گشت‌های نظارت و بازرسی برخی از واحدهای صنفی پلمب شدند، گفت: هم اکنون روند قانونی رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی به طور جدی در حال پیگیری است.

ساسانی با اشاره به وجود ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۴۲ هزار واحد صنفی در ایام اعمال محدودیت‌ها غیرضروری شناخته شدند که از این تعداد حدود ۸۵ درصد واحدها تعطیلی را جدی گرفته و در ایام مذکور هیچ گونه فعالیتی نداشتند.

وی با اشاره به شرایط کنونی ویروس منحوس کرونا ادامه داد: هم اکنون تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازار و تمام واحدهای صنفی نباید نادیده گرفته شود.

کد خبر 5102934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha